Klachtenprocedure en eventuele opmerkingen

Benecke streeft naar een correcte dienstverlening met een hoge kwaliteit. Mocht u ondanks onze inspanningen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en te ondersteunen niet tevreden zijn, dan kunt u contact opnemen met onze deelnemersadministratie via deelnemersadministratie@benecke.nl.

Wij sturen u binnen 24 uur een ontvangstbevestiging.

Uw klacht wordt intern behandeld en u ontvangt vervolgens binnen 5 dagen een officiële reactie. Klachten die een langere verwerkingstijd vragen door bijvoorbeeld de complexiteit van de klacht, moeten binnen 4 weken beantwoord worden met indicatie van tijdsduur afhandeling.

Een klacht zal altijd vertrouwelijk worden behandeld.

Eventuele geschillen met betrekking tot de door Benecke gesloten overeenkomsten worden voorgelegd aan een derde, onafhankelijke partij, zijnde de heer J. Sjouwerman (jsjouwerman@gmail.com). Het oordeel van deze partij is bindend voor Benecke. Eventuele consequenties worden door ons snel afgehandeld

Met deze klachtenprocedure willen wij benadrukken veel waarde te hechten aan onze relaties. Een uiting van ontevredenheid nemen wij dan ook uiterst serieus en zien wij tegelijkertijd als kans om onze bedrijfsvoering te optimaliseren.

Alle gegevens die te maken hadden met de behandeling van de klacht, worden tot minstens een jaar nadat de klacht is afgehandeld bewaard.